GDW Dragbalk med 2-håls flänskula - FORD TRANSIT Buss
GDW Dragbalk med 2-håls flänskula - FORD TRANSIT Buss
- Släpvagnsvikt: 2000 kg
- Stödlast: 75 kg
- lämplig för FORD TRANSIT Buss
- Årsmodell 06.94 - 06.00
- 98 % positiva omdömen
- Toppkvalitet
- snabba leveranser
- förstklassig rådgivning
Till din FORD TRANSIT Buss levereras 2-håls dragbalken från GDW. För att möjliggöra användningen av en 4 håls flänskula, en bygelkoppling eller ett utbytessystem, måste man även beställa artikeln ZB1126. Den speciella draganordningen från GDW av dragstång med 2-håls-flänskula 50T är optimalt lämpad för permanent släpvagnsdrift på din FORD TRANSIT Buss.
Dragkroken är konstruerad för en släpvikt på max 2000 kg och en stödlast på 75 kg. D-värdet anges med 12.5 kN av GDW.
Vid monteringen av dragkroken behöver stötfångaren inte bearbetas.
Denna FORD TRANSIT Buss dragkrok är planerad för att bära cykelhållare. Lämpliga sådana finns i kategorin "Cykelhållare". Denna dragbalk kan tack vare det normerade hålmåttet på 83x56 mm kombineras med olika kulplattor, en bygelkoppling eller ett utbytessystem.
Utnyttja våra kunders monteringserfarenheter: Rameder erbjuder på den här sidan monteringsdokumentation som hjälper er att betydligt förkorta monteringstiderna. Dessutom bifogas den officiella monteringsanvisningen från tillverkaren. Denna dragkrok är dopplackerad för att bli väderbeständig och rostskyddad. Vid dopplackeringen doppas släpvagnskopplingen i en speciell och okänslig lack.
Beakta även fordonstillverkarens anvisningar och krav för eftermontering av dragkrok. Den informationen finns i fordonets instruktionsbok Parkeringshjälpen kan uppfatta den här dragbalken med 2 hål som ett hinder vid backning om den befinner sig inom sensorernas detektionsområde.
Här finns monteringsanvisningar på olika språk, efter artikeln flera kompletterande texter med monteringshjälp och extra bildmaterial som gör monteringen av produkten ännu lättare för dig.
Företaget grundat av Henry Ford i Detroit hör till de största fordonstillverkarna i världen och ligger tillsammans med Toyota, General Motor, Hyundai och Volkswagen i toppen bland biltillverkarna. Ford gäller som pionjär för införandet av det löpande bandet. I dag räknas även bilmärkena Lincoln, Mercury, Edsel, Merkur, Guri och Continental till koncernen.
-
Ford TRANSIT Buss (E_ _)
-
BilmodellEffektÅrsmodell
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.0 (EBL, EBS, ECL, EDS, EDL, EGL, ESS, ESL, EUS)
- Effekt
- 84 kW / 114 PS
- Årsmodell
- 08.94 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.0 CNG
- Effekt
- 84 kW / 114 PS
- Årsmodell
- 06.94 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 DI (EBL, ECL, EDS, EDL)
- Effekt
- 56 kW / 76 PS
- Årsmodell
- 07.94 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 DI (EBL, EDL, EDS, ESL, ESS)
- Effekt
- 85 kW / 116 PS
- Årsmodell
- 08.97 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 DI (EBL, EDS, ESL, ESS, EUS)
- Effekt
- 51 kW / 69 PS
- Årsmodell
- 08.94 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 TD (EBL, EDL, EDS, EGL, ESL, ESS, EUS)
- Effekt
- 63 kW / 85 PS
- Årsmodell
- 01.95 - 03.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 TD (EB_, ED_, ES_)
- Effekt
- 55 kW / 75 PS
- Årsmodell
- 08.94 - 06.00
-
- Bilmodell
- Ford TRANSIT Buss (E_ _) 2.5 TD (ECL, EDL, EDS, ESL, ESS, EUS)
- Effekt
- 74 kW / 100 PS
- Årsmodell
- 07.94 - 03.00
-