Meny
Art.-nr: 100571-08750-3

AUTO-HAK Dragbalk med 2-håls flänskula - RENAULT MASTER III Flak/chassi

AUTO-HAK
  • AUTO-HAK  Dragbalk med 2-håls flänskula
  • AUTO-HAK  Dragbalk med 2-håls flänskula
Art.-nr: 100571-08750-3

AUTO-HAK Dragbalk med 2-håls flänskula - RENAULT MASTER III Flak/chassi

  • Släpvagnsvikt: 2500 kg
  • Stödlast: 100 kg
  • lämplig för RENAULT MASTER III Flak/chassi
  • Årsmodell 03.18 -
AUTO-HAK
Du sparar 36%
Pris cirka 3 409,00 kr 2 150,99 kr
inkl. 25% moms plus frakt
i lager
  • 98 % positiva omdömen
  • Toppkvalitet
  • snabba leveranser
  • förstklassig rådgivning
Datablad
Egenskaper
  • Kontrollera om det finns någon släpvikt angiven för bilen
  • Däck: för enkelhjul
Tillverkare
AUTO-HAK
Dragkrokstyp
dragbalk
Dragkroksvariant
med 2-håls flänskula
Montagetid 1
2,0 h
Stödbelastning 2
100 kg
Släpvagnsvikt 3
2.500 kg
D-värde
14,30 kN
Kontrollmärke
e20*94/20*1375*00
Stötfångaren måste bearbetas
Nej
Stötfångarkåpa medföljer
Nej
Demontering stötfångare krävs
Nej
Fällbar elsatshållare
Nej
Dragkrok med elsats
nej
Lämplig för cykelhållare
Ja
Lämplig för växelssystem
Nej
Vikt
25,50 kg
1 De angivna monteringstiderna för dragkrokar och elsatser gäller enbart det egentliga monteringsarbetet av produkten. Nödvändiga extraarbeten som t.ex. borttagande av stötfångaren kan variera från bil till bil och är därför inte medtagna i tidsangivelsen.
2 den maximala stödlasten bestäms av fordonstillverkaren och kan i vissa fall vara lägre
3 max släpvikt beror på fordonets totalvikt och kan därmed vara lägre
Produktfakta

Till din RENAULT MASTER III Flak/chassi levereras 2-håls dragbalken från AUTO-HAK.

Det speciella med den här dragkroken är att den klarar en stödlast på 100 kg och en släpvikt på upp till 2500 kg. D-värdet anges med 14.3 kN av AUTO-HAK.

Man behöver inte göra någon utskärning i stötfångaren för dragkrokens kulstång.

I vår kategori "Cykelhållare" finns det passande transportlösningar även för er RENAULT MASTER III Flak/chassi dragkrok.

Den beställda varan innehåller en utförlig monteringsanvisning från AUTO-HAK. En modern metod för ytbeskiktning där man genom elektrostatisk laddning och värme för på en speciell plastpulverlack på dragkrokens metallytor. Den blir alltså pulverlackerad, vilket innebär att den är skyddad mot korrosion och att ytan kan belastas hårt.

Det kan vara svårt att backa om dragbalken med 2 hål är inom parkeringshjälpens registreringsområde och sensorerna uppfattar den som ett hinder. Beakta även fordonstillverkarens anvisningar och krav för eftermontering av dragkrok. Den informationen finns i fordonets instruktionsbok

Monteringsanvisningar

Här finns monteringsanvisningar på olika språk, efter artikeln flera kompletterande texter med monteringshjälp och extra bildmaterial som gör monteringen av produkten ännu lättare för dig.

Bedömningar
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
  • (0)
Betsätt den här artikeln!

Här har du möjlighet att ge ett omdöme om den här produkten. Det ger värdefull information till andra som är intresserade av samma produkt när de köper.

Det finns ännu ingen bedömning av den här produkten

På den här platsen har du möjlighet att dokumentera dina åsikter och erfarenheter av den här produkten.
På så sätt får andra intresserade värdefull information vid ett köp.

lämpliga fordon

Efter att Renault startade en strategisk allians med Nissan tillhör "Renault-Nissan" de största bilkoncernerna i världen. Den traditionsrika, franska fordonstillverkaren Renault har över 125 000 medarbetare i hela världen och grundades 1898.