Våra medarbetare presenterar sig
Vi tar emot din beställning, står vid din sida och ger råd och upplysningar om leveranstider. Vidare skapar vi prisförfrågningar som är speciellt avpassade till din bil eller hjälper dig vid monteringsproblem. Vi är till för dig, både före och efter köpet.
Service-Hotline
















Återge
Vi tar över både telefonhanteringen och kontakten med leverantören av hämtningstjänsten vid en returorder. Efter att ha mottagit och kontrollerat varorna återbetalar vi dig.







Teknik-hjälplinje
Vi ger dig i första hand råd om tekniska problem och hjälper dig med frågor om installation.Med vår praktiska erfarenhet är vi den perfekta rådgivaren när det kommer till dragkrokar och monteringar. När vi monterar dragkrokar i någon av våra verkstäder kodar vi alltid om fordonet.









E-handel
Vi strävar alltid efter optimering och ständing förbättring av vår webbutik. Det är viktigt för oss att ge dig en användarvänlig shoppingupplevelse. Genom våra sociala mediekanaler eller vårt nyhetsbrev får du alltid reda på de senaste nyheterna om Rameder.



Anskaffning
Vi ansvarar för att hålla vårt sortiment i webbutiken uppdaterat. Dessutom ser vi alltid till att lagret är påfyllt och analyserar marknaden för potentiella nya tillverkare och produkter för att kontinuerligt kunna utöka vårt sortiment.







Bokföring
Vi ansvarar för all verksamhet relaterad till löner, kostnader och ekonomi. I övriga arbetsuppgifter ingår att skriva lönebesked och upprätta månads- och årsbokslut i enlighet med gällande lagstiftning.








IT
Vi hjälper hela företaget med tekniska problem och svårigheter. Dessutom ansvarar vi för administrationen av våra olika system, underhållet av SAP-varuhanteringssystemet och vår interna hård- och mjukvara.







Lager



















Praktikanter


