AUTO-HAK Dragkrok fast med påskruvad kula - PEUGEOT 5008 II
AUTO-HAK Dragkrok fast med påskruvad kula - PEUGEOT 5008 II
- Släpvagnsvikt: 2000 kg
- Stödlast: 100 kg
- lämplig för PEUGEOT 5008 II
- Årsmodell 12.16 -
- 98 % positiva omdömen
- Toppkvalitet
- snabba leveranser
- förstklassig rådgivning
- draganordning: för fordon utan reservhjul under golvet
Den här fasta dragkroken med skruvad dragkula PEUGEOT 5008 II tillverkas av märkestillverkaren AUTO-HAK. Den långa livslängden och det låga priset gör den här dragkroken till rätt val för prismedvetna användare.
Dragkroken är konstruerad för en släpvikt på max 2000 kg och en stödlast på 100 kg. D-värdet anges med 10.1 kN av AUTO-HAK.
Den här kopplingen kräver en utskärning i det icke synliga området av stötfångaren. I monteringsanvisningen finns både en utskärningsmall och måtten för utskärningen i stötfångaren. Kontakthållaren kan fällas in bakom stötfångaren när den inte används.
I vår kategori "Cykelhållare" finns det passande transportlösningar även för er PEUGEOT 5008 II dragkrok.
Den beställda varan innehåller en utförlig monteringsanvisning från AUTO-HAK. En modern metod för ytbeskiktning där man genom elektrostatisk laddning och värme för på en speciell plastpulverlack på dragkrokens metallytor. Den blir alltså pulverlackerad, vilket innebär att den är skyddad mot korrosion och att ytan kan belastas hårt.
Den fasta dragkrokens kula kan störa parkeringshjälpens sensorer. Om kulhuvudet befinner sig inom sensorernas registreringsområde kan det tolkas som ett permanent hinder vid backning. Beakta även fordonstillverkarens anvisningar och krav för eftermontering av dragkrok. Den informationen finns i fordonets instruktionsbok
Här finns monteringsanvisningar på olika språk, efter artikeln flera kompletterande texter med monteringshjälp och extra bildmaterial som gör monteringen av produkten ännu lättare för dig.
Peugeot bildar tillsammans med Citroën den franska PSA-gruppen och räknas som det äldsta bilmärket. Peugeot har över 200 000 medarbetare och har sitt säte i Frankrikes huvudstad Paris.
-
Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_)
-
BilmodellEffektÅrsmodell
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.2 (MRHNYH, MRHNYW, MRHNSJ, MRHNSU, MRHNSM)
- Effekt
- 96 kW / 131 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.5 BlueHDi 130 (MCYHZJ, MCYHZR, MCYHZX)
- Effekt
- 96 kW / 131 PS
- Årsmodell
- 02.18 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 (M45GXV, M45GXW)
- Effekt
- 110 kW / 150 PS
- Årsmodell
- 07.18 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 100
- Effekt
- 73 kW / 99 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 115 (MCBHXH, MCBHXW)
- Effekt
- 85 kW / 116 PS
- Årsmodell
- 12.16 - 11.19
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 BlueHDi 120
- Effekt
- 88 kW / 120 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 PureTech 180
- Effekt
- 133 kW / 181 PS
- Årsmodell
- 07.18 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 THP 165
- Effekt
- 121 kW / 165 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 136
- Effekt
- 100 kW / 136 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 150
- Effekt
- 110 kW / 150 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 180
- Effekt
- 130 kW / 177 PS
- Årsmodell
- 01.18 -
-
- Bilmodell
- Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 2.0 BlueHDi 180
- Effekt
- 133 kW / 181 PS
- Årsmodell
- 12.16 -
-